Cheese: Man ska alltså inte få uttrycka sig svagt kritiskt gällande något som rör idrottens vägnar som helhet, bara för att media kan blåsa upp det till en "shit storm" från ingenstans? Är det så att du förespråkar en så snäv strömlinje på forumet - allt som skulle kunna koppla klubben till känslor av tveksamhet får ej föras fram?
+ 4