Inlägg: 2726798
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
eltifoso:
Landslagsspelare förvisso men förvånas alltid lite när man hör att han är bäst betald i fbk, kanske borde dragit av nån hundring och lastat det på ejdsell istället.
I paritet med de summorna som klubbar var villiga att lasta på Lindholm som knappt gör 10p.
Att han är attraktiv för en liga som NL gör mig ännu mer konfunderad.
Landslagsspelare förvisso men förvånas alltid lite när man hör att han är bäst betald i fbk, kanske borde dragit av nån hundring och lastat det på ejdsell istället.
I paritet med de summorna som klubbar var villiga att lasta på Lindholm som knappt gör 10p.
Att han är attraktiv för en liga som NL gör mig ännu mer konfunderad.
men men det är ännu en subjektiv lista bland många andra