Inlägg: 2726801
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Ejdsell hade testat sina vingar utomlands oavsett .. men han lär komma tillbaka om några år
Ser Linus lite som Mathias J var. Nyttig lojal center utan spetsegenskaper . Mathias togs ju till och med ut till OS med alla proffs !?
Det är nog de två högst hajpade spelarna i grönvitt som jag haft svårt att ranka så högt
(Sägs med respekt till dom båda, då bägge är bekanta)
Ser Linus lite som Mathias J var. Nyttig lojal center utan spetsegenskaper . Mathias togs ju till och med ut till OS med alla proffs !?
Det är nog de två högst hajpade spelarna i grönvitt som jag haft svårt att ranka så högt
(Sägs med respekt till dom båda, då bägge är bekanta)
+ 1
Landslagsspelare förvisso men förvånas alltid lite när man hör att han är bäst betald i fbk, kanske borde dragit av nån hundring och lastat det på ejdsell istället.
I paritet med de summorna som klubbar var villiga att lasta på Lindholm som knappt gör 10p.
Att han är attraktiv för en liga som NL gör mig ännu mer konfunderad.