Inlägg: 2730423
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Lustigt hur vi kan se saker å ting så olika. Tvärtom ser jag Södergran som en spelare som då och då kommer in i det berömda "stimmet". Han snittade väl en poäng per match i början av SHL och gjorde knappt en enda poäng de sista 40 omgångarna. I grundserien av HA vara han långa stunder helt osynlig, för att sedan göra 12 poäng på 17 matcher i slutspelet.
Tror mycket handlar om självförtroende. Med lite bättre självförtroende har han all kapacitet att bli en "Ranta light".
Tror mycket handlar om självförtroende. Med lite bättre självförtroende har han all kapacitet att bli en "Ranta light".
+ 2
Och han största problem tycker jag är spelsinnet.
Men kanske lossnar det i år då.