+ 2
Inlägg: 2730459
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: "gjorde knappt en enda poäng de sista 40 omgångarna"
Om det är så länge mellan poäng streakerna ja då hör han nog hemma i en fjärde femma.
Om det är så länge mellan poäng streakerna ja då hör han nog hemma i en fjärde femma.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Jag tycker Södergran har mkt men kanske saknar den offensiva spetsen, lite vassare skott så gör han 20 mål.
De matcher han var borta tyckte jag vi blev markant sämre på att ta oss ur egen zon och in i anfallszon. Tror också att Södergran är en typ av spelare vi dumpat för 10 år sen för att i princip värva motsvarande. Ser utveckling i honom även om det nu inte skulle bli en poängkung
Jag tycker Södergran har mkt men kanske saknar den offensiva spetsen, lite vassare skott så gör han 20 mål.
De matcher han var borta tyckte jag vi blev markant sämre på att ta oss ur egen zon och in i anfallszon. Tror också att Södergran är en typ av spelare vi dumpat för 10 år sen för att i princip värva motsvarande. Ser utveckling i honom även om det nu inte skulle bli en poängkung
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tjenare på er! Har just nu "Höken" på tråden där jag konfronterat honom om varför experterna svamlar om att år två ska vara så förbaskat svårt. Har skickat statistik och "Höken" tycker detta ser intressant ut... Jag undrar därför - har ni på rak arm en artikel eller videoklipp ni kan länka till där någon expert uttalar sig om "det svåra andra året i SHL"? Jag har ett klipp på Almen som TV4 la ut för någon dag sen, har ni fler?
+ 6
Tror mycket handlar om självförtroende. Med lite bättre självförtroende har han all kapacitet att bli en "Ranta light".