Inlägg: 2730495
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Likväl gjorde han fler poäng än Niederbacher, som fick inleda i förstakedjan, spelade en hel del powerplay och är tänkt som en producerande spelare.
Kan Södergran ligga på omkring 20 poäng så är jag nöjd.
Kan Södergran ligga på omkring 20 poäng så är jag nöjd.
+ 1
Jag tycker Södergran har mkt men kanske saknar den offensiva spetsen, lite vassare skott så gör han 20 mål.
De matcher han var borta tyckte jag vi blev markant sämre på att ta oss ur egen zon och in i anfallszon. Tror också att Södergran är en typ av spelare vi dumpat för 10 år sen för att i princip värva motsvarande. Ser utveckling i honom även om det nu inte skulle bli en poängkung