+ 1
Inlägg: 2734853
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Till deras försvar var inte Norlinder klar när det blev bestämt att han skulle fortsätta med kaptensbindeln.
Men han låg på gränsen oavsett dock.
Men han låg på gränsen oavsett dock.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Ja - För varför ville man byta ut Wahlberg inför förra säsongen? Kanske för att han var på gränsen till att bli ombytt. Men andra bullar med Rundblad, då blir han petad som kapten och här står vi nu. Så dumt.
Där håller jag med dig och jag tycker att det var ett rätt jävla obegripligt beslut (inte själva petningen) som har lätt till den här uppståndelsen. Ett självförvållat energiläckage.