+ 4
Inlägg: 2734859
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jag tror det fanns lite önsketänkande, dvs att första säsongen var en anpassning och det blev ju lite bättre på slutet. Både Karlin och Hinken har väl flera gånger menat att Rundblad är ett proffs ut i fingerspetsarna och vet exakt vad han behöver korrigera.
Uppenbarligen har inte detta skett.
Uppenbarligen har inte detta skett.
+ 1
Men han låg på gränsen oavsett dock.