Inlägg: 2738008
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Chamez: Ranta är en sån fröjd att bevittna när han är som bäst. NHL-vibbar deluxe. Ladue är också riktigt bra. Två spelare vi bör förlänga med trots osäkerhet kring framförallt Sampo, vet att det finns Coloradofans som följer honom varje match.
Ser gärna att Jacobsson får mer speltid också med sitt stabila centerspel. Han är definitivt redo nu för SHL tycker jag, gör få misstag när han får spela. Han hoppas jag vi förlänger med också.
Ser gärna att Jacobsson får mer speltid också med sitt stabila centerspel. Han är definitivt redo nu för SHL tycker jag, gör få misstag när han får spela. Han hoppas jag vi förlänger med också.
+ 4
På plussidan så tycker jag Södergran har hittat rätt. I rätt omgivning så blommar han ut. Ingen världsspelare men han åker skridskor som att det vore vm final!
Ladue är en ny favorit! Norlinder bra. Sampo bra..
Idag hade Modo tur!