+ 4
Inlägg: 2738021
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{10015}: Är helt enig med dig! Gör Sampo en fin säsong är han nog förlorad. Men jag ser gärna en förlängning om det går. Ladue är grym! Gillar hur han tar för sig i alla situationer.
Håller med dig om Jacobsson. Han är fan aldrig dålig. Läser spelet bra.
Håller med dig om Jacobsson. Han är fan aldrig dålig. Läser spelet bra.
Ser gärna att Jacobsson får mer speltid också med sitt stabila centerspel. Han är definitivt redo nu för SHL tycker jag, gör få misstag när han får spela. Han hoppas jag vi förlänger med också.