Chamez: Theo skulle vara ett galet kap i HA. Men jag hoppas att han blir kvar, såklart oroväckande om han sitter extra varje match. Förstår inte riktigt varför då han gör det otroligt bra när han är med.
Inlägg: 2738030
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
{10015}:
Det är lite trångt nu fram till första uppehållet men det kommer komma skador avstängningar.
Det är lite trångt nu fram till första uppehållet men det kommer komma skador avstängningar.