Inlägg: 2738028
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Chamez: LaDues andraperiod är den sämsta perioden han har gjort sedan han kom till MoDo, men annars har han varit bästa back
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Chamez: Theo skulle vara ett galet kap i HA. Men jag hoppas att han blir kvar, såklart oroväckande om han sitter extra varje match. Förstår inte riktigt varför då han gör det otroligt bra när han är med.
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Chamez: Ranta är nog förlorad oavsett. LaDue bör vi dock kunna behålla till rätt pris.
Håller med dig om Jacobsson. Han är fan aldrig dålig. Läser spelet bra.