Jag skäms.
Inlägg: 2739460
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
{7426}: Är det här ett skämt, kan vi inte göra mål på bortaplan?
Vi göder Alnefelts räddningsprocent med ofarliga skott.
Dickinson hade gjort mål idag. Det kan ni vara 100 på.
Vi göder Alnefelts räddningsprocent med ofarliga skott.
Dickinson hade gjort mål idag. Det kan ni vara 100 på.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
{7426}: Man ser ett visst mönster redan nu, borta dåligt men hemma bäst