{7426}: Man ser ett visst mönster redan nu, borta dåligt men hemma bäst
Inlägg: 2739471
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Gavelo: Vi spelar inte dåligt. Bästa andraperioden den här säsongen. Men det är tamifan så in i helvete satans tafatt så fort det ska skjutas. Jag förstår inte. Tror dom döda mössen i Karlstad skjuter hårdare med högre pricksäkerhet
+ 1