+ 5
Inlägg: 2739933
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Huge: vad har ditt inlägg med Hv-MoDo att göra? Spelar karln i hv eller har jag missat något?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Huge: Som jag anser det så är det en oerhörd svartsjuka och kan inte erkänna att Modo gjort en rejäl tavla där.
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Huge: CEDA verkar vara en grymt lyckad värvning. bara lyfta på hatten där!
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
Huge: Och Theocharidis vann priset som bästa back i HA ifjol men ingen av er brynäsare skulle säga att han var bättre än Kinnvall eller Bertilsson. Gå å lägg dig Huge börjar bli sent för en gammal stofil som dig.
Och för att vara så ”skakig” som du hävdar så måste det ha varit bra gjort att få priset som Liigas bäste back ifjol.
Min kvalificerade gissning är att du bara sett D’Astous i nåt sånt där samlaralbum med hockeykort…