Huge: CEDA verkar vara en grymt lyckad värvning. bara lyfta på hatten där!
Inlägg: 2739939
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 24-10-01 Borta
dempa: Ja, för att vara ”skakig” så ser han ut att vara riktigt stabil, så här långt iaf….
Hälsa modomille att det är helt Ok att vara avundsjuk…. 😄
Hälsa modomille att det är helt Ok att vara avundsjuk…. 😄