+ 1
Inlägg: 2741831
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
Trilske: Löven var klart sämre än SSK och borde torskat. Ikväll var det rätt jämt spelmässigt, men ett gigantiskt misstag av en back som pinchade gav 1-0. 3-0 var en misslyckas passning som styrs av en BIK-spelare så Ottosson får öppet mål.
Löven leder rättvist, men ett par mål för mycket.
Frontschwein, du har gått från extremt jobbig till patetisk.
Löven leder rättvist, men ett par mål för mycket.
Frontschwein, du har gått från extremt jobbig till patetisk.
+ 2
De var inte bättre än ssk förra fredagen, men tyvärr ganska svajigt mv-spel från tåjjhimma.
Känns som att löven har byggt för att vara ett topplag i allsvenskan under ett par säsonger, vad ska man med lilliz och forsberg till om man går upp.
Lilliz har ju gått ner i allsvenskan för att cäsha in och slippa möta FBK...