+ 2
Inlägg: 2741837
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
{5647}:
Skandalöst dåligt backspel av bikken vid 1-0, söderström borde lyft den situationen.
Varför kliver inte backen över mot nörstebö när ottosson har 0 fart. Bromsar ner direkt han kliver över blå, uppenbart att han kommer försöka spela över.
Borde låtit målvakten fokusera på ottosson som skytt istället, hade sannolikt inte mynnit ut i ett skit.
Hade garanterad blivit exponerad för sin låga fart om han tvingats gå på avslut, dvs tvingats till ett halvtaskigt avslut.
Skandalöst dåligt backspel av bikken vid 1-0, söderström borde lyft den situationen.
Varför kliver inte backen över mot nörstebö när ottosson har 0 fart. Bromsar ner direkt han kliver över blå, uppenbart att han kommer försöka spela över.
Borde låtit målvakten fokusera på ottosson som skytt istället, hade sannolikt inte mynnit ut i ett skit.
Hade garanterad blivit exponerad för sin låga fart om han tvingats gå på avslut, dvs tvingats till ett halvtaskigt avslut.
Löven leder rättvist, men ett par mål för mycket.
Frontschwein, du har gått från extremt jobbig till patetisk.