Inlägg: 2744009
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{7426}: Målsättningen med säsongen är att rädda kontraktet och med 2 lag bakom oss just nu så får man väl ändå erkänna att han lever upp till förväntningarna!
Att sedan många fans tror att man kan avancera 2-3 platser i serien efter varje säsong är ett ytterst naivt tänk.
Att sedan många fans tror att man kan avancera 2-3 platser i serien efter varje säsong är ett ytterst naivt tänk.
+ 2
Men hur går vi vidare? Får han nya chanser? Kan han rädda sig själv i det här?
- Hur många gånger kan man sälja spelare med vinst.
Som supporter så kräver jag mer än såhär iaf. Och jag kräver framförallt att klubben är så "Transparanta" som dom påtalar sig att vara.