+ 2
Inlägg: 2744017
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Så är det. Men lagen som vi rimligtvis ska kunna ha bakom oss i slutet av säsongen (Malmö, Örebro, HV71) ligger samtliga före oss. Dock har ju Leksand börjat riktigt dåligt så förhoppningsvis kan man fortsätta ha dom bakom oss.
Sv: Silly season
Gavelo: Det enda jag begär att man som klubb ska ha en målsättning; Att vilja bli bättre. I alla lagsporter jag deltagit i har alltid den största motiveringen varit -> Att vilja bli bättre.
Varför ska inte MoDo ha den krävsättningen?
"Kom hit - Vi ska bara säkra kontraktet. Utveckling, ambition och såna saker, sök er vidare. Det är inget för oss"
Varför ska inte MoDo ha den krävsättningen?
"Kom hit - Vi ska bara säkra kontraktet. Utveckling, ambition och såna saker, sök er vidare. Det är inget för oss"
+ 3
Att sedan många fans tror att man kan avancera 2-3 platser i serien efter varje säsong är ett ytterst naivt tänk.