Gusse: Stämmer! Bra minne!
Inlägg: 2745047
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: haha vilka gamla minnen ni drar upp med namn från gamla forumet :D
jag minns tidigt 2000 fanns det nån sillysida för hela sverige, där en viss Robert P skrev. tror han hoppade på hockeysverige-projektet sen va?
MoDo-Martin, Kamilla - vad mer hette alla?
jag hette 'weiler' men jag var nog inte någon jätteskribent.
jag minns tidigt 2000 fanns det nån sillysida för hela sverige, där en viss Robert P skrev. tror han hoppade på hockeysverige-projektet sen va?
MoDo-Martin, Kamilla - vad mer hette alla?
jag hette 'weiler' men jag var nog inte någon jätteskribent.