Inlägg: 2745062
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: weiler....du var förståndig redan då, undrade bara om du hade en rottweiler eller varför du kallade dej så. Vad hände med MoDo-Martin och hans lille vän? Åkte dom hem till 08 igen?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Kommer ihåg Hawerchuck, Frisco99, Mikjo nånting. Även den evigt långa sillytråden där första inlägget nämnde en österrikare som hette Oliver som troligaste tillskott.
jag minns tidigt 2000 fanns det nån sillysida för hela sverige, där en viss Robert P skrev. tror han hoppade på hockeysverige-projektet sen va?
MoDo-Martin, Kamilla - vad mer hette alla?
jag hette 'weiler' men jag var nog inte någon jätteskribent.