+ 1
Inlägg: 2746358
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Bad_Brett: Vem ska vi ta in istället? Stråhle?
Prio ett är att Hinken inte ska bygga laget till nästa säsong. Om vi inte hamnar i HA igen, där var han vass.
Om det fortsätter så här får man börja tagga till mäktiga matcher mot Vimmerby och Almtuna framför 300 pers.
Prio ett är att Hinken inte ska bygga laget till nästa säsong. Om vi inte hamnar i HA igen, där var han vass.
Om det fortsätter så här får man börja tagga till mäktiga matcher mot Vimmerby och Almtuna framför 300 pers.
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Bad_Brett: Han skulle suttit kvar om vi förlorar alla matcher i år. Han är orubblig
Jag ger Karlin 5 matcher till. Sker ingen förbättring måste han gå.