1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507616 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2746380

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Bad_Brett: Vem ska vi ta in istället? Stråhle?

Prio ett är att Hinken inte ska bygga laget till nästa säsong. Om vi inte hamnar i HA igen, där var han vass.

Om det fortsätter så här får man börja tagga till mäktiga matcher mot Vimmerby och Almtuna framför 300 pers.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Sigge: Vi saknar ju ett spelsystem som fungerar, jag vet ärligt talat inte vad MK vill göra med laget.

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Sigge: Väldigt synd om Björklöven går upp. Dels för att det hade varit roliga derbyn, och dels för att Djurgården kommer vara favoriter nästa säsong i HA.

Modo kommer inte kunna gå upp direkt som Brynäs gjorde.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB