Inlägg: 2746380
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Sigge: Vi saknar ju ett spelsystem som fungerar, jag vet ärligt talat inte vad MK vill göra med laget.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Sigge: Väldigt synd om Björklöven går upp. Dels för att det hade varit roliga derbyn, och dels för att Djurgården kommer vara favoriter nästa säsong i HA.
Modo kommer inte kunna gå upp direkt som Brynäs gjorde.
Modo kommer inte kunna gå upp direkt som Brynäs gjorde.
Prio ett är att Hinken inte ska bygga laget till nästa säsong. Om vi inte hamnar i HA igen, där var han vass.
Om det fortsätter så här får man börja tagga till mäktiga matcher mot Vimmerby och Almtuna framför 300 pers.