1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507627 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2746394

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Sigge: Väldigt synd om Björklöven går upp. Dels för att det hade varit roliga derbyn, och dels för att Djurgården kommer vara favoriter nästa säsong i HA.

Modo kommer inte kunna gå upp direkt som Brynäs gjorde.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Zource: Det är så skrivet i stjärnorna att Löven går upp och vi åker ur och så står det sig så i 10 år till. Två bra säsonger för oss i HA var alldeles för mycket för oss

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB