erjo: Håller med och med det här lågbudget laget så kommer föreningen att göra en rejäl minussiffra. Det är inte direkt så att folket kommer att vallfärda till arenan då normalt folk inte betalar dyra pengar för en dålig produkt.
Inlägg: 2746748
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{6870}: Japp det kommer förmodligen bli ett par miljoner minus på sista raden. Sen kan man tycka att det är ett budgetlag men vi har trots allt ganska lika budget som Skellefteå.
Det beror på att Hinken lastat enorma pengar på allsvenska spelare som Vigneault, Bernhardt och Södergran men glömt bort att man behöver spets.
Det beror på att Hinken lastat enorma pengar på allsvenska spelare som Vigneault, Bernhardt och Södergran men glömt bort att man behöver spets.
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{6870}: Sambon som håller på Luleå ville åka upp till Övik i morgon för att se matchen, tråkigt att man ska behöva ställa in.