Inlägg: 2746757
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Sigge: om Modo klarar kontraktet så kommer det behövas rejäl utrensning. Woods-Vigneault-Aagård är förmodligen inte bättre än en tredjedja. Ranta-Olofsson i andra kedjan. (Jag vidhåller att Olofsson har vart en Modos bäste spelare hittills). Två nya etablerade toppcentrar behövs in och två etablerade toppwingers. Tre-fyra nya toppbackar behövs in. Nu måste det börja spenderas och gå lite minus i bokslutet
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Sigge: Det faktum att vi säljer upp mot 4000 biljetter och tvåtusen väljer att inte gå.
Det beror på att Hinken lastat enorma pengar på allsvenska spelare som Vigneault, Bernhardt och Södergran men glömt bort att man behöver spets.