Gavelo: Vi gör en helt ok match, tycker 0-5 inte speglar match bilden alls. Men tyvärr räcker inte detta lag till på denna nivå. Vi är alldeles för svaga i dom ledande positionerna. Dom ledande spelarna måste leverera kväll efter kväll.
Inlägg: 2748531
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Dundee: Ja vi måste värva, 1 defensiv stark tuff gris på backen och 2 forwards med Kaut egenskaper!