+ 5
Inlägg: 2748525
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Gavelo:
Bara håll käften med det där A och B-chanser.
Ni låter som någon som säger till den anställda på Coop
”Du är duktig. Du scanner 300 varor i minuten, fortsätt med det. Att du missar ta betalt för 295 för dem är okej för det ser bra ut.
Bara håll käften med det där A och B-chanser.
Ni låter som någon som säger till den anställda på Coop
”Du är duktig. Du scanner 300 varor i minuten, fortsätt med det. Att du missar ta betalt för 295 för dem är okej för det ser bra ut.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Gavelo: Ja alltså bortsett från att man är lite blöt i avsluten känns offensiven betydligt bättre än senaste matcherna.
Sen vet jag väl inte om jag tycker defensiven var så bra.
Det statiska/uppställda verkar vi hantera ok. Men tycker vi virrar bort oss i omställningarna för många gånger. Och det vet ju motståndarna och utnyttjar så gott man kan.
Sen vet jag väl inte om jag tycker defensiven var så bra.
Det statiska/uppställda verkar vi hantera ok. Men tycker vi virrar bort oss i omställningarna för många gånger. Och det vet ju motståndarna och utnyttjar så gott man kan.
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Gavelo: Vi gör en helt ok match, tycker 0-5 inte speglar match bilden alls. Men tyvärr räcker inte detta lag till på denna nivå. Vi är alldeles för svaga i dom ledande positionerna. Dom ledande spelarna måste leverera kväll efter kväll.
Det finns mycket att glädjas åt trots 0-5.
Jag sticker ut näsan och säger att hade vi varit lika vassa som Luleå i sitt målskytte så hade vi vunnit med 6-2 idag.