Inlägg: 2748539
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Finns inget värre än brynäsfans som kommer in här och säger vad vi ska och inte ska. Fy fan. Banna dem på livstid.
Sen vet jag väl inte om jag tycker defensiven var så bra.
Det statiska/uppställda verkar vi hantera ok. Men tycker vi virrar bort oss i omställningarna för många gånger. Och det vet ju motståndarna och utnyttjar så gott man kan.