Zource: kom precis in till tvn till slutet på första och ser två gånger om att i omställningsspelet, med flera meter ledning, så åker brynässpelare bara ikapp och tar pucken. Inte bra av ett lag som ska spela med fart. Hur ser det ut anners?:)
Inlägg: 2749704
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Marrdin: Karlin vill spela en snabb hockey men vi har ju inte materialet för det. Då ser det snabbt ut som en påse skit.
+ 1