Inlägg: 2749730
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Samtidigt är det väl roligare att vara ett topplag i Allsvenskan än att kämpa i botten i SHL under flera år.
Förvånad över att jag valde att kolla dagens match. Detta var iaf droppen. Tänker börja ägna mig åt roliga saker istället.
Förvånad över att jag valde att kolla dagens match. Detta var iaf droppen. Tänker börja ägna mig åt roliga saker istället.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Zource: Det här måste vara Eks sista match i klubben. Håller inte shl klass alls
+ 1
Nu kollar vi på NHL istället. :)