Inlägg: 2754519
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-10-19 Hemma
{10015}: Du kanske ska läsa Sannys krönika om juniorernas brådska som han la ut idag. :-)
Men du är ju en produkt av den generationen också så.
LP kommer få sina chanser, var inte orolig.
Sen klart det är skillnad på att komma in i ett väloljat maskineri som SAIK och Luneå och göra det bra än att komma in i MoDo där just nu inget funkar.
Men du är ju en produkt av den generationen också så.
LP kommer få sina chanser, var inte orolig.
Sen klart det är skillnad på att komma in i ett väloljat maskineri som SAIK och Luneå och göra det bra än att komma in i MoDo där just nu inget funkar.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-10-19 Hemma
{10015}:
Tappade inte Örebro precis radivojevic?
Vet inte om jag skulle kalla det succé bara för att en junior lyckades sätta en i slumpuck i premiären mot oss.
Tappade inte Örebro precis radivojevic?
Vet inte om jag skulle kalla det succé bara för att en junior lyckades sätta en i slumpuck i premiären mot oss.
+ 2
Hinkens ursäkt ”Vi vill inte lägga allt i händerna på dem” var nog det konstigaste jag hört. Hur lägger vi klubbens existens i händerna på dem genom att ge två spelare ~ 10 minuter per match att göra sitt bästa?