+ 2
Inlägg: 2754525
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-10-19 Hemma
Trilske: De har Fernström också som varit väldigt bra. Lucas kedjekompis i JVM som gick mycket senare i draften *host host*. Jag tycker både Danielsson och Fernström varit bra.
Radivojevic lånade man bara ut.
Radivojevic lånade man bara ut.
Tappade inte Örebro precis radivojevic?
Vet inte om jag skulle kalla det succé bara för att en junior lyckades sätta en i slumpuck i premiären mot oss.