Inlägg: 2754529
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-10-19 Hemma
{10015}:
"Bara".
Hur hade det låtit från dig om MoDo lånat ut LP till en amerikansk juniorliga? "Bara" ett litet utlån eller tappad för all evighet? ;-)
Han känns ju inte jättenära SHL-spel, om vi säger så.
"Bara".
Hur hade det låtit från dig om MoDo lånat ut LP till en amerikansk juniorliga? "Bara" ett litet utlån eller tappad för all evighet? ;-)
Han känns ju inte jättenära SHL-spel, om vi säger så.
+ 3
Radivojevic lånade man bara ut.