Inlägg: 2754976
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Granen är säkert billig och vad gäller ålder så ska ju inte lagets prestation hamna på den killens axlar i alla fall. Återigen, det är "laget" som i så fall kommer tugga sig kvar denna säsong. Sen ska killen sitta om han suger..
+ 1
Sv: Silly season
Monno: Det är väl av just dessa anledningar som han spelar i 3:e kedjan i ett bottenlag tänker jag.
Så tyvärr så, jag håller med tycker han ser pigg ut men statistiskt sett ser det än så länge sådär ut.
Sen har han ju även statistiken att han är en av få som producerat något så där får han ju plus i kanten.