Monno: Granen är säkert billig och vad gäller ålder så ska ju inte lagets prestation hamna på den killens axlar i alla fall. Återigen, det är "laget" som i så fall kommer tugga sig kvar denna säsong. Sen ska killen sitta om han suger..
+ 1