Gavelo: Östersund är väl lika vilset som MoDo fast i en annan serie. Så det är ganska logiskt att det är vårt farmarlag.
Inlägg: 2758142
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Sigge: Nej gud nej, Modo har ju stundtals ett eget spel, det visade vi inte minst mot regerande mästarna, Östersund är…. Ja jag vet inte ens vad dom är, ett lag helt utan idé, finns 0 och ingenting som bygger på en tanke i deras spel, allt går på individuella aktioner och chans.