Sigge: Nej gud nej, Modo har ju stundtals ett eget spel, det visade vi inte minst mot regerande mästarna, Östersund är…. Ja jag vet inte ens vad dom är, ett lag helt utan idé, finns 0 och ingenting som bygger på en tanke i deras spel, allt går på individuella aktioner och chans.
Inlägg: 2758150
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: det egna spel Modo visade upp mot saik var bättre kamp, kämpaglöd och vilja. Det hade ingenting att göra med vår latjohockey-taktik att göra.