Inlägg: 2758156
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Trilske: Problemet är att våra motståndare har ett helt annat manus skrivet. Vi är som Svullo och våra motståndare är som kronprinsessan. I allsvenskan var det Svullo vs Svullo! :)
Med MoDo i SHL får du det bästa av två världar, hälften av våra matcher ser ju ut såhär ;-)