Trilske: Problemet är att våra motståndare har ett helt annat manus skrivet. Vi är som Svullo och våra motståndare är som kronprinsessan. I allsvenskan var det Svullo vs Svullo! :)
Inlägg: 2758158
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Vilket PP mål av aporna!
Modo skulle haft Kelleher.
Och där kom 6-6 😂
Modo skulle haft Kelleher.
Och där kom 6-6 😂