{10015}: Även om vi skulle ha 7 seniorforwards och 3 backar hade Karlin fortfarande inte slängt in en junior.
Inlägg: 2762484
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Jag vågade faktiskt inte tro att vi inte skulle kalla ner åtminstone Hallin och Kyrkjeeide i denna sits. Hoppas för guds skull man inte chansar med Aagaard och Byström och riskerar att ännu fler blir sjuka.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Han har ju redan spelat 3 juniorer på 14 matcher trots att vi ligger sist så ditt uttalande är skitsnack och lögn.
Visserligen vet jag inte om Hallin fick så mycket speltid senast men han var iaf med på bänken.
Visserligen vet jag inte om Hallin fick så mycket speltid senast men han var iaf med på bänken.
+ 2