+ 2
Inlägg: 2762488
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Lucas är den enda som har fått en riktig chans. Att låta Milton sitta på bänken/spela några byten är inte att ge en junior förtroende. Att få vara med på bänken utan att få spela är i min mening mycket värre än att inte låta dem vara med alls.
I ett bottenlag som vi är där ordinarie spelare spelat på så låg nivå blir konkurrensen lägre och därtill bör våra bästa juniorer fått en ärligare chans. Milton har lyft rejält i draftrankingarna på senaste, jämförs i NA med MBN.
I ett bottenlag som vi är där ordinarie spelare spelat på så låg nivå blir konkurrensen lägre och därtill bör våra bästa juniorer fått en ärligare chans. Milton har lyft rejält i draftrankingarna på senaste, jämförs i NA med MBN.
Visserligen vet jag inte om Hallin fick så mycket speltid senast men han var iaf med på bänken.