+ 1
Inlägg: 2763777
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ge dig nu, finns ingen här inne som är så långt till höger som jag. Men likt förbannat respekterar jag er alla ändå. Du skriver mycket bra saker men lämna politiken utanför även fast du har rätt i sak ibland.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Lägg ner dösnacket Puffe vad tror vi förresten om grannens grabb tänket och ha en renodlad juniorfemma gå som 4:e
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Givetvis supportar jag MoDo, ALLTID. Dessutom behöver jag inte bete mej rasistiskt, Älskar MoDo, oavsett. Vad är ditt fokus?
+ 1
...Ja, jag är inte förvånad över att du tycker det.