Bad_Brett: Lägg ner dösnacket Puffe vad tror vi förresten om grannens grabb tänket och ha en renodlad juniorfemma gå som 4:e
Inlägg: 2763782
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Börje: Grannens grabb handlar ju inte bara om att man ska spela juniorer, det handlar om att man ska värva dom som har ett ursprung från Ö-viksområdet för att det skapar ett intresse för MoDo . Som tex Jesper
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Börje: förklara gärna dösnacket, men gillar grannens grabb, bara dom är värda en plats i laget