Costanza: Förstår att ni är en del Modoiter som dagdrömmer om det.
Inlägg: 2764300
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Peja:
Förstår inte det roliga i trolla som du gör men det var väl det du dagdrömde om hela förra året.
Påminner om den gode Lejonkräk.
Förstår inte det roliga i trolla som du gör men det var väl det du dagdrömde om hela förra året.
Påminner om den gode Lejonkräk.
+ 6