Peja: Alla MoDoiter borde hänga med mig till Brända Bocken.
Inlägg: 2764310
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Costanza:Har aldrig förstått meningen med att hänga i andra lags forum. Ja om man inte har en smygande kärlek till klubben som man inte vill visa i sina egna forum :-)
+ 2