Vad fan är det som händer med sändningen, bra kvalite för 500kr.
Inlägg: 2769208
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
JoakimE: hahahahaha vilken tur, jävla skit sändning i övrigt