JoakimE: hahahahaha vilken tur, jävla skit sändning i övrigt
Inlägg: 2769232
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
19MoDo21: Olofsson rakt på målisen, men får med sig ett mål ändå. Jösses vilket flyt, men vi förtjänar väl det för en gångs skull med spelet ikväll
+ 2