Monno: Hinken kommer aldrig skeppa Jasek. Det var ju hans bästa värvning och vore en stor förlust för Hinken. Frågan är om tänker på det bästa för laget eller honom själv?
Inlägg: 2769639
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Sigge: Hinken skeppade Ruohomaa så varför skulle han inte kunna skeppa Jasek?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Sigge: Om nu Karlin håller det han lovat bör Jaseks speltid minska radikalt.
+ 1